klippning!

Har precis kommit hem från stan. Har mest bara gått och kollat, käkat lunch, var förbi på loppmarknad i badhusparken och lite sånt. Och bokat tid för klippning har jag minsann också gjort. Om en och en halv timme är det dags, då ryker håret. Eller ja, inte allt. Men en del iallafall. Bokade tid på Puls inne på Gallerian i piteå. Annars har jag bara köpt hårsnoddar och ett 2-pack linnen från Gina Tricot. Köpte ett tidigare i veckan, i färgen Coral, och jag blev så nöjd att jag köpte ett till, i färgen Soft Honey. Modellen heter Cassie och kostar just nu 49 kr, så är ni på jakt efter sköna, basic bomullslinnen så kan jag rekommendera det här.

Nu ska jag lägga mig i sängen en stund med min bok, lite choklad,varmvattenflaska på magen (mensverken, ni vet) och själklart lite skön musik i lurarna, innan det är dags att bege sig tillbaka till stan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0