lite sånt där tidsfördriv, vaaa?

Början.
Namn: Ida Lindgren
Msn: [email protected]
Lunar: _Ohyes, men det är sällan den används.
Ålder: 17 år
Födelsedatum: 26 Januari 1991
Stjärntecken: Vattuman
Bilddagbok: idaalindgren

Tonåren.
Hur gammal är du: 17
Hur tycker du att du har det hemma: bara fint.
Har du bra självförtroende: helt okej, antar jag.
Kan du lita på dig själv: ja?
Är du nöjd över dina bröst: dom duger, haha.
Är du nöjd över din rumpa: faktiskt ja, haha.
Hur tycker du att ditt liv är: lite för bra, nästan så man skäms.
Har du ett bra liv tycker du: ja? typ samma fråga som ovan.
Vill du ändra på något i ditt liv: inte just nu.
Berätta vad: -
Är du nöjd över din kropp: japp, väldigt.
Något du vill ändra över din kropp: nånting finns det säkert.
Kan du själv säga att du tycker att du är söt: typ inte, det känns så konstigt, haha.

Kärlek.
Har du någon kille: nej
Gillar du någon nu: typ inte
- Som heter: -
Tycker du om när en kille rör vid dig: beror på HUR han rör mig isf, thehe.
Är det okej att en kille gör det: ja, jag antar det.
Måste han fråga innan han gör det: beror väl på vem det är och hur bra jag känner killen. Eller han behöver väl inte fråga direkt
VÅGAR du att han gör det: Ja
Vill du leva tillsammans med någon, eller vill du ha ett singelliv: just nu klarar jag mig fint med singelliv, men i framtiden skulle jag nog föredra att leva med någon. Frågan är bara vem?
Trivs du tillsammans med någon kille: Ja
- Vem: typ alla mina killkompisar?
Gillar du långa eller korta förhållanden mest: långa
Har du haft mer än 5 sexställningar: det du


Vänner.
Har du bra vänner: jag har de bästa man kan ha, så är det.
Du tycker om att vara med dina vänner: klart jag gör.
Har du många vänner: så att jag klarar mig.
Vad heter dina allra bästa vänner: jag har några nära vänner, men inga bästa vänner direkt.
Vad är bäst tycker du, få bra vänner, eller med många som man inte kan lita på till hundra: Få bra vänner

Mogenhet.
Låter du din kille ta på dina bröst, rumpa, könsorgan: Ja
Har många sagt att du är mogen för din ålder: aa
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är: typ inte, haha.
Har du fått bröst: ja
Har du fått höfter: Ja!
Tycker du om att vara på stan eller att vara med kompisar hemma och & leka: beror väl på humör antar jag.
Du älskar att shoppa: JA, alldeles för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0