jagäruselpåvettigarubriker

Vaknade först runt nio imorse, men jag somnade om, och vaknade igen klockan elva, lite smått panikslagen. Skulle till nolia och se mina kära klasskompisar, eller några åtminstone, uppträda, och dom skulle börja kl 12. Så jag kastade mig in i duschen, klädde på mig och sminkade mig. Kom dit ungefär 10 minuter innan det skulle börja, och det var typ fullt med folk. Dåligt ljud var det också, svårt att höra då det pratades i mikrofonen. Sen kom då kören, körde sitt gig. Efter jag sett dem gick jag bakom scenen för att se om jag skulle se Emma, Maggan eller Julia. Ingen utav dom syntes till, däremot träffade jag Sara en sväng, så det var nice. Sen gick jag och mamma och tog oss en matbit med Jenny, Ann-Marie, Tomas och Erika. Sen gick jag vidare, pratade med Jossie i telefon en stund. Blev less efter ett tag, så jag gick och lämnade munkjackan jag lånat av mamma och knallade till stan. Insåg ju dock halvvägs dit att det är söndag och att allt är stängt. Nåja, gallerian hade iallafall öppet, så jag hade iallafall nånting att göra i väntan på att mormor skulle komma och hämta mig.

Nu har vi precis ätit middag, palt, och ska kanske baka nåt, om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0