tjipptjipp!

Åh, jag sitter och ser Wild kids på barnkanalen med min 10-åriga kusin. Allvarligt, har ni någon aning om hur bra det programmet är? Helt sanslöst. Barnen är så söta och lillgamla. Nyss pratade två tjejer i programmet om hur det är att vara kär i en av killarna. Svaret? "Det känns så skönt, på nåt sätt. Allt är så bra. Han är så snäll, rolig. Och SNYGG!!" hur kan man inte älska det? Som Robinson, fast mycket roligare!

För övrigt så älskar jag MQ. Hittar alltid något fint där. Kikade nyss in på deras hemsida. Men vad är det här för crap? Ingen webshop?! Och jag som hade tänkt att visa min fina sjal som jag köpte där igår. Men ÅH, nu hittade jag ju nånting annat roligt: kundklubb. Hör bara här:

Som medlem i MQ Kundklubb får du mer än "bara" detta! Varje gång du handlar i någon av våra butiker får du poäng. Poäng som inte bara leder till härliga bonuscheckar utan även fler förmåner! Vad sägs om förtur på rean, gratis upp- och nedläggning av byxor, attraktiva tävlingar, inbjudningar till vip-klubbkvällar och chansen att vinna biljetter till spännande evenemang med några av våra samarbetspartners?
Hur bra låter inte det?! Jag reggar mig dirr, of course. Inte för att jag handlar där speciellt ofta, men nu kanske det blir lite mer. Det känns alltid trevligt att handla på någon butik och langa fram ett klubbkort. Det blir lysande! Men ändå, ingen webshop? Whyyyy? Visserligen har jag inte blivit helt frälst på webshoppar ännu, jag vill helst prova plagget, känna på kvalitet osv. Men dom är väldigt idealiska då man ska visa ett drömplagg eller ett nyinköpt plagg i bloggen, no?

Ikväll är det för övrigt dags för promenaddag nummer två med syster. Vi hade tänkt att bli lite hälsosamma och promenera en liten sträcka varje kväll och cykla till jobbet, om vädret tillåter. Låter inte det som en lysande idé? Får väl bara till att hoppas att vi faktiskt håller fast vi vårat ord och lyckas med det vi tänkt göra. Men om vi lyckas, då är det ju bra!

Försöker logga in på hotmail. Varför går det inte? Jävla skit. Och nu laggade fanskapet ihop. Great, just great.

I'll get back to you då allt funkar, och då mitt humör är lite bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0