tjohej!

Sitter och skummar igenom lite bloggar. Just nu har jag fastnat på Theréses skönhetsblogg på VeckoRevyn. Det är så roligt att läsa, älskar verkligen att läsa bloggar! Det är nåt jag kan sysselsätta mig med i evigheter, just för att det finns så himla mycket att välja på.

Har tyvärr inte hittat någon bild på kjolen jag införskaffade igår, den finns inte kvar på Ginas hemsida, och min kamera har tagit pension för tillfället. Eller, batterierna har då gjort det, inte kameran. Men jag jobbar på det, jag lovar!

Extremt seg dag på jobbet idag, det ville sig inte alls. Tur att man iallafall hade syster att svamla med, annars vet man aldrig hur det skulle ha gått. Där framåt två-tiden började det regna. Först var det ganska milt duggregn, men det ökade hela tiden, och nu ösregnar det. Kuuul. Det är ju sådär lagomt mysigt att stå i regnet och frysa medans man spikrensar. Hoppas det är lite bättre väder imorgon. Det behöver ju inte vara gassande sol direkt, men regn klarar jag mig gärna utan.

Nu ska jag kika in på dexter och kolla om det står något om första skoldagen!

Kommentarer
Postat av: Ebba von Sydow

Kul att du diggar vår sköna sminkbloggare på Veckorevyn, visst är hon bra? Med glada hälsningar Ebba von Sydow

2008-08-14 @ 13:58:37
URL: http://www.veckorevyn.com/ebba

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0