världens snyggaste män (enligt mig)

Yes, du läste rätt. Jag har alltså tänkt att bjuda på ögongodis. Eller vad som enligt mig är ögongodis. So, drool away. Jag gör det redan. Nästan, iallafall.

Here we go.

Notera att vissa guys finns med på fler bilder. Why? För att det fanns så snygga bilder att det var omöjligt att bara välja en, såklart!

 -  -  -
 -  -  -
 -  -  -
 -  -  -
 -  -  -
 -  -  -
 -  -  -
 -  -  -


Bild 1; vem föll inte för Adam Brodys härliga leende och humor i OC?
Bild 2; oj, vilken otur han syns ju inte. Hoppsan, då får vi väl ta en till bild då ...
Bild 3; och här var han visst upp-och-ner, vilken otur.
Bild 4; Ah, vad vore Batman-filmerna utan Christian Bale? Okej, jag har visserligen bara sett en, men ändå.
Bild 5-7; låt mig säga så här; det är då inte för att jag gillar Spindelmannen som jag sett filmerna direkt.
Bild 8; behöver jag ens förklara varför
Ebba, jag och många fler gillar detta talangfulla charmtroll? (som heter Jake Gyllenhaal, ifall ni inte visste det)
Bild 9; ingen - och jag menar verkligen ingen - gör rollen som den tröga, men oh-so-snygga killen som Ashton Kutcher. Och han är grym i A lot like love, som för övrigt är en utav mina favoritfilmer.
Bild 10-11; detta, gott folk, är den simpla anledningen till att jag - ibland - ger mig på att se Jackass.
Bild 12; det är han som, according to moi, gör hela snyggheten i OTH (om man räknar bort de avsnitt där Tyler Hilton gästspelade som Chris Keller)
Bild 13; okej, här kommer en liten utmaning, eller snarare en fråga: vem av OTH-killarna är din favorit; Chad Michael Murray eller James Lafferty?
Bild 14; Japp, här har vi han, killen som skapade major drama mellan Nathan och Haley i One tree hill, han som gjorde ett helt outstanding jobb i sin roll som Elvis Presley (visserligen en ganska liten roll, men still)
Bild 15; r.i.p. Han var alldeles för snygg och talangfull för att dö vid 28 års ålder.
Bild 16; han är egentligen lite ful/snygg, men eftersom han ska vara så fruktansvärt bra (har fortfarande inte sett Försoning, jag skäms!)
Bild 17-18; Anledning 1 till att man ser Gossip Girl in the first place (om man räknar bort själva handlingen, förstås)
Bild 19-20; vad vore Las Vegas utan honom och hans snygga ansikte (för att inte tala om hans oh-so-fine kropp)? Det kan ju inte bara vara jag som är lite små-avis (trots att han är typ dubbelt så gammal som mig) på Fergie?
Bild 21-24; detta är den största anledningen till att jag skäms för att jag, tyvärr, inte ser Heroes. Kollade i början, sen började tv-krockarna droppa in. Top Model, Grey's Anatomy och Heroes samma dag, samma tid? It's not fair!
Bild 25-26; jag vet att det är ett band på bilden, och jag tycker inte att alla i bandet är snygga (eller okej, det gör jag) men nu är det faktiskt Josh som det är fokus på. Och för er Paramore-newbies kan jag säga att det är han i svart längst fram till höger på bild 25 och han i röd tröja på 26.
Bild 27-32; anledning nummer 2 till att man ser Gossip Girl.

There you go, 32 bilder med stark dregelvarning. Nå, vad tycks? Är det någon som saknas? Ska någon bort?
Ge mig era åsikter!


Nu är det hämta in tvätten som står på agendan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0