whyyy?

VARFÖR är han så braaaa? James Morrison alltså? Jag dör. Och gissa vem som är mest taggad inför hans albumrelease senare i höst? Förmodligen han själv, men jag kommer strax därefter, minsann! Jag har längtat riktigt ordentligt sen förra albumet. Och det är typ två år sedan. Just nu kollar jag på webisodes på hans youtubesida, och trots att jag knappt förstår vad han säger (med tanke på hans grötigt brittiska accent) så är han grym, både musikaliskt och ... talmässigt (?), han säger så smarta saker. Ja, alltså, det jag faktiskt fattar låter smart. Nu ska jag snart ut och sola tänkte jag, vädret är helt underbart, och jag behöver lite färg på mig.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0