yeehaw!

Nej, det blev ingen klänning idag. Eller, det hade blivit det om den hade funnits kvar, men nej, det gjorde den inte. Så det blev Ben & Jerry's Fossil Fuel istället. Åh, den är ... Magnifik! Helt underbart god, som typ alla B&J-smaker är. Men den här alltså ... Åh.

Okej, jag ska inte tillägna ett helt inlägg åt en glass. Jag gissar att det får mig att låta som en 400 kilos klump som inte gör något annat än att äta. Vilket är sant. Nästan. Jag äter typ jämt, men jag väger inte 400 kg.

Jaja, nu är jag klar med att skrämma er. Kanske. Hur som helst. Jag fyllde ÄNTLIGEN på mobilen med lite cash idag, skönt som tusan! Tänkte göra det redan förra helgen, men sen så insåg jag att det ändå bara var typ fyra dagar kvar av månaden, vilket betyder buh-bye 49 kr. Så jag väntade tills idag, och nu har jag lite money att ringa för. Och gratis sms, vilket förövrigt den på Halebop som kom på den underbara idén borde geniförklaras eller helgonförklaras. Nånting utav det.

Och tillbaka till glassen lite snabbt, jag måste springa och hämta den. Börjar få lite abstinensbesvär, ni vet, kallsvettningar, darrar osv. Okej, inte direkt, men vem vet, det kan hända.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0