yo!

Nu ska jag snart ta och bege mig in i duschen. Ska bara äta lite mer av min älskade Fossil Fuel. Seriöst, då du väl börjat går det inte att sluta. Helt omöjligt. Jag menar, det är choklad och vanilj, hur kan det möjligtvis bli bättre? Och så är det några vansinnigt goda brownie-aktiga bitar lite överallt, hur gorre som helst!

Sen ska jag bara dressa om innan jag ska dra mig in mot stan, ska cykla hade jag tänkt. Känner mig alltid så duktig då jag cyklar, speciellt här, för vill jag ta mig in till stan själv då är cykla egentligen det enda alternativet. Och det är ändå 8 km till stan enkel väg, så man får sig ju lite motion. Dock så är det skönast att cykla själv, har man mamma med sig ska hon alltid vara så hurtig och cykla vansinnigt snabbt så om man var fräsch och snygg då man började cykla kan jag garantera att man inte är det då man väl är inne i stan. Men idag är jag själv, så då kanske jag lyckas med att hålla mig fräsch ända fram. Fast man vet ju aldrig helt säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0