Hockey?

Den 9e, nu på tisdag alltså, möter ju Luleå Skellefteå på hemmaplan (ett möte Luleå för övrigt kommer VINNA, hehe), men eftersom jag är borta (I don't mind, though) så kan jag inte gå, så då har jag och mamma pratat om att kanske åka ner till Skeå den 3e Januari istället, så bara för säkerhetsskull har jag bokat tickets, är jättesugen på att åka! Dels för att det är hockey + att det är kul att ha lite omväxling och åka till någon annan arena och kolla än i Coop. Och Björknäshallen räknas inte som omväxling, den är alldeles för risig och tråkig. Huvvaligen. Håller på att smsa med mamma nu, och hon verkar vara ganska med på idén, så det verkar som att jag får se mitt derby. Så nice, JAO. Plus att då lär jag ju träffa Marcus ... Fast så var det visserligen tänkt sist också, och det blev det ju inte så mycket av. Men jaja, det löser sig säkert. Och då är man ju brun och fresh också, nyss hemkommen från Thailand. Så YES, det lär ju bli riktigt nice. Bara luleå vinner, så. Det gick ju så bra sist. Fast gången innan det så vann luleå iallafall, så det går väl jämnt ut, antar jag.

Och nu skickade mamma sms och sade att hon hämtar ut biljetterna imorgon, så det blir hockey den 3e, minsann! Åh, satan, vad nice! Skickade precis sms åt Marcus för att säga att jag kommer, så jag får se om han kommer på matchen eller inte. Men mest troligt ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0