pdol är över!

Känns väldigt tråkigt faktiskt, har haft så grymt roligt. Träffat mycket trevligt folk, ätit god mat. Eller okej, jag har faktiskt inte ätit SÅ mycket "festivalmat", blev bara en hamburgare från Sunes, och det är inte direkt någon speciell mat, eftersom det kan man ju äta typ när som helst. Men det har varit nice ändå. Dock så kändes det lite tragiskt, för jag har inte åkt en enda karusell! Helt galet, jag är typ jordens största karusellnörd. Men det har varit nice ändå, så jag ska inte klaga.

Igår var nog den roligaste dagen, skulle jag tro. Hängde med Amanda och Sussi hela kvällen, hade riktigt trevligt. Började kvällen i skumtältet, typ. Där lyckades vi brotta ner varandra och bli igenomblöta. Och skummiga, needless to say. Sen gick vi runt ett tag, innan vi gick till Babylonscenen, där vi skulle se Afasi & Filthy. Jävligt mycket folk, och det blev bara mer och mer. Träffade Sara där, det var trevligt. Då konserten väl började var folk som tokiga, alla och jag menar verkligen ALLA - skulle, till varje pris, längst fram. Klarade mig ganska bra i kanske 25 min, sen blev trycket alldeles för högt, jag fick världens yrsel och kunde inte andas, så Sussi och Amanda skrek på securitykillarna som lyfte över mig och bar mig till läkartältet. Efter att ha legat där en stund, blivit inlindad i en filt, fått lite vatten och så så kom Sussi dit, i armarna på en annan securitykille. Dock så hade Sussi ett brutet revben sen Adam Tensta kvällen innan, bör tilläggas. Trycket hade blivit för mycket för henne också, och hon hade svimmat. Efter att vi varit i tältet ett tag blev jag och Sussi fotade för Kuriren, så man får väl köpa den imorgon och se hur sliten och jävlig man ser ut. Hade ju nyss grinat, så man såg väl inte alltför snygg ut. Sen gick vi vidare och kikade runt lite. Och efter inte alltför lång stund var vi tillbaka i skumtältet igen. Dansade järnet, och det var verkligen hur kul som helst. Sen kom Sandra och Sara, Amandas kompisar, så vi var ett litet gäng som dansade, men kul var det. Sen skulle Amanda, Sandra och Sara ut och röka, så dom stack ut, och jag och Sussi stannade kvar och dansade. Dom kom dock inte tillbaka, men vi väntade (läs: dansade) på dem inne i tältet. Efter någon timmes dansande blev det sjukt varmt, så vi gick en liten sväng, upp till läkarna för att linda om Sussis förband. På vägen tillbaka skulle jag gå ner för en trottoarkant, som var betydligt högre än vad jag trodde, så jag trampade snett, vilket var allt annat än skönt. Tog av mig skorna och gick med mina blöta, tjusiga, vita sockar. Dom är inte speciellt vita längre ... Sen begav vi oss upp till Drogfri Exittältet för att jobba de timmar som var kvar. Jag var jävligt trött och hungrig och sjukt less. Som tur var så hade vi ju William som underhöll oss, det var nice. Sen då det inte kom några fler som var anmälda så insåg vi att vi hade SJUKT mycket drickyoughurt och polarklämmor kvar gick vi ut på området och delade ut både drickyoghurt och mackor, det var mycket populärt och uppskattat! Så pass populärt att en kille erbjöd sig att byta med sin halvätna kebabrulle. Trots att jag var jävligt hungrig så avböjde jag. Efter att allt delats ut gick vi tillbaka, sade hejdå åt William innan vi drog hem. Efter att ha pratat med Amanda en stund, och ätit en macka somnade jag. Men det har varit en grym helg, helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0