åh, skit

Datorn har fått någon knäpp, så den låter sepemycket. Åh, vad jobbigt. Blir typ knäpp. Men, jag kirrar ihop ett litet inlägg iallafall! Nu är tvn på rätt hög volym (morfar kollar = rätt hög volym krävs) så den överröstar datorns enorma oljud. Ibland, iallafall. Ska snart dra mig en trappa upp och se lite idol. Men först tänkte jag firra lite ny music och sedan typ se om jag kan hitta något gött att käka. Är väldigt glassugen ... Och om jag inte missminner mig har jag både lite Ben & Jerry's och Kaktus/limesorbet kvar. Vad fint! Igår pratade jag med Marcus för första gången på typ en vecka. Men för att kompensera alla uteblivna samtal blev det ett långt sådant istället, pratade med han i typ en timme. Fast okej, det var mest hockeysnack sen blev det mest bara svammel, haha. Men så är det om båda är trötta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0