åh, vad det är bra!

Sitter och ser One tree hill, fortfarande, och jag kan inte undvika att om och om igen tänka tanken: "åh, vad det här är bra!". Det är inte bara en bra serie för att det inte handlar om det där perfekta, underbara småstadslivet där alla är lyckliga. One tree hill är en serie som tar upp alla sorters problem, verkliga vardagsproblem, som faktiskt drabbar folk. Även om jag djupt inuti mig själv verkligen hoppas att ingen sjuk, psykotisk person skulle få för sig att "ta" någon annans barn .. Usch, jag får rysningar. Så bra är det. Så, missa inte One tree hill, för guds skull! Säsong 6 är så himla bra, mycket bättre än vad man någonsin kunnat tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0