Ahjuste ...

Imorgon är det ju december. DECEMBER!! Helt sjukt! Fast sjukt på ett bra sätt, typ. Då är jag ju bara ytterligare en dag närmare våran avresa. Ojoj, vad jag längtar! Ska bli helt obeskrivligt skönt att bara ligga på beachen och steka, bada lite när man känner för det, äta god mat och bara mysa i tre veckor. Och sen att lämna pisskalla sverige skadar ju inte heller direkt. Så det blir nog rätt så underbart, ja. Och sen då man kommer hem på nyårsafton, blir det att sova i hufvudstaden en natt innan man åker hem till Norrland igen. Mami hämtar oss på Kallax, skjutsar hem dom som får plats i våran bil, sen åker vi dirr till Piteå, och då blir det (förhoppningsvis) lite julklappsöppning osv för min del :D så det blir nog nice, ja. Nej, nu ska jag spela lite!
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0