Alltså, va?

Vi satt och käkade middag, och så börjar vi prata om Björn Gustafsson (vars medverkan i kvällens Parlamentet JAG MISSADE!!), och mormor sade nånting om att hon enbart skulle kunna tänka sig att se Parlamentet om det var för Björn Gustafsson den äldre, som spelade Alfred i Emil i Lönneberga. Efter lite prat får jag reda på att HAN ÄR MED I JÖNSSONLIGAN?! Kalla mig efter, men jag hade verkligen ingen aning! Alltså är det ju han som är med i Höök också. Oj, vad man kan vara korkad ibland.

Jag har för övrigt hittat en riktig superprodukt för mina läppar! Snokade igenom sovrummet för att kanske hitta nånting att ha på mig, och så hittade jag en liten, söt burk med någon ljusrosa substans inuti. Jag öppnade och möttes av en ljuvlig citrusdoft. Läste lite på förpackningen, och enligt locket så var det en burk läppbalsam jag höll i handen. Så, smått desperat provade jag, och sen dess har jag varit fast! Doftar jättegott och läpparna känns mjukare. Lite, iallafall. Om jag läser rätt så heter märket Grace Cole. Svårt att se vad som står. Liten burk = liten text och det var ingen vidare bra idé att kombinera detta med en snirklig text. Nåja, innehållet är lika bra ändå!

Nu ska jag flytta över lite musik till mp3n, sen ska jag SOVA.
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0