Detta gick ju inte alltför bra ...

Terminsuppspelningen avklarad, och jag kan ju inte direkt påstå att jag är nöjd med min egen insats. Var alldeles skakig i kroppen, rösten höll inte alls och ... Ja, det kändes inte alls bra, helt enkelt.

Åh, vet fan inte vad jag ska göra nu. Sjukt uttråkad. Funderar på att gå till stan efter lunch och bara knalla runt lite. Är jättesugen på nånting, men jag vet fan inte på vad. Inte choklad eller nå godis iallafall. Ovanligt för att vara mig, haha, men jag är faktiskt inte det.

Bajs vilken tråkig dag det här är! Typ hundra år tills matten börjar, typ ingen ur "gänget" är här så jag har ingen att hänga med heller. Och så är jag förbannat hungrig, dessutom. Joy.

Ikväll blir det myskväll framför tvn, både ugly betty och desperate housewives ikväll, great! Fast jag borde plugga också ... Det tar jag nog och gör före programmen, blir så seg i skallen sådär på kvällen så att plugga då är ju inte ens värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0