färdigrepat. Nästan

har nu haft både ensemble och scmu. Det börjar arta det här, känns det som! Har kört igenom Zombie, Master blaster och Purple Haze. Sen har vi ju också Waiting on the world to change. Och där är typ hela vårat program. Ja, tillsammans med den andra gruppens låtar, förstås. Men det ska nog bli great i slutändan. Har ringt runt till "våra" skolor; Korpen, Fria Emilia och Harads, för att fixa med käk. En av tre skolor har hittills varit kontaktbara. Superbra. Men det är fortfarande två veckor kvar innan det är showtime, så det kanske löser sig ändå. Känns lite smånervöst, vi ska ju ändå ut och promota hela estetiska programmet (som numera - på björknäs, iallafall - enbart innefattar musik) på länets tre av fem högstadoeskolor, så nog känner man lite press, alltid.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, antar jag. Blir lite plugg, har svenskaprov imorgon. Och så ska jag försöka klämma in lite filmtittande däremellan. Men nu ska jag rusa till lektionen,
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0