finfin tv-kväll!

Småtittade på Grey's anatomy medans jag väntade på one tree hill. Såg ju avsnittet redan i onsdags, så jag var inte alltför intresserad av att se reprisen. Men sen blev det ju då dags för kvällens höjdpunkt: one tree hill. Åh, vilket bra avsnitt! Äntligen blev det Lucas och Peyton! Ett riktigt fint avsnitt, måste jag säga. Nu tycker jag bara att dom ska ta och gifta sig någon gång. Och vem överfallde Brooke? Ja, en sak är då säker: Victoria måste då haft ett finger med i spelet. Jag är då nästan säker på det iallafall. Sen blev det Gossip girl, och det var minst lika bra! Det blev Dan och Serena till slut. Ja, igen alltså. Men det var fint. Blev lite spontant tv-mys, hittade lite chips i skafferiet, så jag lindade in mig i en filt och såg på tv och tryckte i mig chips. Jag vet, det är söndag, inga chips och bla bla bla, men jag har faktiskt varit duktig i helgen: har knappt ätit något godis i helgen PLUS att jag promenerat ca 1,5 MIL i helgen, så förtjänar jag inte lite gott? Jag tycker då det iallafall. Nåja, gott var det iallafall. Imorgon blir det en vanlig dag, typ den enda normala den här veckan, tisdag åker grupp 2 ut på infokonsert, onsdag är det våran tur, torsdag är det grupp 2 och fredag är det vi igen. Sen är det också öppet hus på lördag. Får se hur jag gör med den saken, hade gärna åkt till piteå nästa helg, hinner typ inte åka någon annan helg före vi drar till thailand. Så jag ska snicksnacka med min lärare om att kanske få ledigt från lördagen. Hoppas det går. Hade verkligen velat åka till helgen. Känns som att man behöver lite "semester", så himla mycket att göra just nu. Plus att vi har konserter i björksalen nästa vecka plus en massa annat gorm, så jag hade ju gärna varit pigg och fräsch tills dess. Jaja, so long.
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0