första infokonserten avklarad!

Igår var jag tillsammans med min infogrupp, som förutom mig själv består av Ida V, Emilia, Sara S, Kalle, Dennis, Nikolaj, Andréas, Emma, Vanessa, Jennie D, Emil, Louise, Markus och ... nä, jag tror det var alla. Det var jätteroligt, faktiskt, mycket roligare än väntat. Tog skolbussen så jag var på skolan ca kvart över åtta, redo att börja packa grejer. Sen då det var klart tog vi i gruppen och pallrade oss till Fria Emilia för att börja packa upp allt och ställa iordning så vi kunde börja soundchecka och allt. Jag är inte så jättehaj på vart allt ska sitta osv, så jag överlät det där med att fixa med sånt till dom som faktiskt kan, medans jag, Emma och Vanessa ritade en mycket tjusig bild på whiteboardtavlan som bara ekade tom, såg himla tråkigt ut. Ja, före vi var och piffade till den, iallafall. Sen soundcheckades det i ca 1,5 timme, sen började eleverna droppa in och efter det var det dags att köra, la bamba, master blaster. warwick avenue, purple haze, hero, waiting on the world to change, zombie och sist shackles. Sen gick vi och åt lunch innan vi tog en liten snabbtur till dollarstore innan vi hade svenska!

nu måste jag kila, har sånglektion typ nu,
pussciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0