hehe, nåååå

Fabian sitter framför datorn (den andra, antagligen) och övar på lappska. Vad söt han är.

Sitter och kollar på starlounge.msn.com's lista över hunkar på tidningsomslag. Chace Crawford, min älskling (hehe), har redan dykt upp två eller tre gånger och jag är typ på sida 10 av 20. Looking good! Ja alltså, både att Chace varit med så många gånger redan och att han är han, helt enkelt. Och Christian Bale! Åh. Jag gillar den här listan. Kolla in den själv här. Måste dock bara varna: risken för dreggling är STOR. Mycket stor. Sen hamnade jag på den här listan ... Inte lika yummie som den tidigare, men den funkar, helt klart. Fast visst, nog bjöd den på några guldkorn alltid; Jake Gyllenhaal och Johnny Knoxville.

Vilken är din favorithunk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0