hejsan hoppsan

Sitter här i soffan och har det mys med Anna. Har precis fikat och nu sitter vi och kollar på andra avenyn. Fast jag tänkte vara duktig och skriva lite på svenskaarbetet så det blir klart någon gång. Men jag lär ju inte hinna bli färdig, så jag ska nog ta och skriva lite för hand och sedan skriva in det på datorn osv. Imorgon åker jag till Piteå. Igen. Var ju först tänkt att jag inte skulle åka dit i helgen, för vi ska typ städa, packa osv, men då bestämde vi oss för att jag hinner åka en helg till, så jag kan vara med dom extra mycket före vi åker. Så imorgon bär det av till riktnummer 0911 igen! Jävligt nice. Så det blir väl idolmys i vanlig ordning. Fredagarna brukar spenderas så. Mycket trevligt. Och förhoppningsvis är Amanda med också, så det lär ju bli lite (läs: MYCKET) flams också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0