Hon gör det verkligen inte lätt ...

Åh, såg reklamen för "Leilas jul" alldeles nyss ... Hur ska jag kunna få bort dessa jäkla knubbsälsvalkar om hon fortsätter göra allt detta goda fika och visar det i TV?! Oj, jag får helt enkelt hålla mig i skinnet och helt enkelt INTE titta på Tv4+ på onsdag kl 20.00, annars kommer detta sluta illa ... Ponera nu att jag skulle kolla på programmet. Då skulle jag ju givetvis bli så frestad och inte kunna låta bli att baka det hon gör. Sen letar jag väl fram ännu fler goda recept, bakar, äter och blir JÄTTEFET! Fast å andra sidan då kan jag ju sälja flygbiljetten till thailand och rulla dit istället! Jo tack, det hade ju varit bra. Förutom att jag inte skulle kunna gå själv, utan måste rulla fram hela tiden. Not too good.

Funderar på att slå en pling till Marcus kanske, är nyfiken på hur det gick på hans match idag och om han lyckats bli frisk. Fast först ska jag se om jag hittar nånting gott, blev riktigt sugen på fi ... NEJ! Nu får jag fan ta och skärpa mig. Thailand om 16 dagar OCH JAG ÄR SUGEN PÅ FIKA?! Nej, detta går inte för sig. Hoppas det finns lite goda flingor iallafall. Flingor med mjölk är fruktansvärt gott, nånting som jag unnar mig själv alldeles för sällan. Det hade inte varit dumt nej, inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0