Jodå

Nu har jag varit duktig och haft gemulektion, minsann! Det gick ju ... Sådär. Hade glömt mina grejer i skåpet nu över lovet, så att göra någon läxa var det ju inte tal om. Men jag ska göra det till nästa vecka. I övrigt måste jag plugga till svenskaprovet nu på torsdag, engelskaprov på fredag och NK-prov nästa vecka. Great. just great. Men det löser sig nog. Plus att vi har terminsuppspelning nästa veckan och infokonserter veckan efter det. Förstår inte hur allt ska hinnas med, men det fixar sig säkert på något sätt.

För övrigt så gick ju det här steget med Marcus rätt så bra. Fast han hade inte fått smset som jag skickade i förrgår, så alltså gick jag och oroade mig och var nervös helt i onödan hela dagen igår. Det kändes ju sådär. Åt ingenting på hela dagen, vågade inte äta för jag var rädd att maten ... Eh, ja, skulle komma upp igen. Åkte med bussen som gick 18.30 från Piteå och var framme i Luleå runt 19.30, och därifrån skulle jag åka mot boden ca 35 minuter senare. Och under dessa 35 minuter hann jag beställa äta ett originalmål. Hann/orkade inte äta hela, men nästan! Ett tips: försök aldrig att squeeza i er ett originalmål (eller något annat mål) på så kort tid. Det gör ont!

Nu har jag engelska 14.00, sen ska jag gå till stan och kolla på ett par strumpbyxor och kanske ett par skor. Fast det vill jag nästan göra i luleå eller piteå. Finns bara en skobutik i boden. Kul? Nja, inte direkt. Visserligen har dom rätt fina skor, men ändå, nej. Det blir nog att kika in på Din Sko eller Wedins istället. Men strumpisarna kan jag gott och väl kolla in på typ Åhléns eller Lindex, dom har nog vad jag söker. Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0