Jojo ...

Blev för övrigt ett riktigt glöggmys igår! Mormor hade tydligen jättemånga flaskor glögg + en massa påsar med glöggkryddor, så det var bara att glögga järnet! Åkte dock och inhandlade lite pepparkakor, både vanliga och "morfarvänliga", eftersom han är diabetiker och inte får äta vanliga pepparkakor osv. Men det var snabbt gjort, Lundmans, hortlax icabutik (som förövrigt hockeyspelaren Thomas Holmström är delägare i) ligger bara några minuters bilresa bort. Då vi var tillbaka hade mormor fixat färdigt middagen, spaghetti och köttfärssås, så det var bara att sätta sig till bords. Var inte speciellt hungrig, har typ haft noll aptit i flera veckor nu, så jag åt bara en liten portion. Sen återvände jag till mitt kära one tree hill. Ruskigt bra avsnitt, måste jag säga! Såg det som är nästa vecka också, ifall jag skulle åka till Piteå då också, då lär det väl bli att åka där efter middagen, vilket brukar bli runt halv-sextiden = jag missar ALLT bra på tv! What a disaster. Nej, nu tänkte jag faktiskt börja röra på arslet och knalla till stan. Skulle köpa lite mjölk, sen blir det hem dirr, så kanske jag hinner se reprisen av Gossip girl, som jag missade igår pga brist av intresse. Fast nej, det sket ju sig, det har redan visats i 10 min. Men jag lär ju hinna se One tree hill iallafall, så det är ju bra!

För övrigt tänker jag inte missa Boston Tea Party ikväll, för idag sänds det omtalade avsnittet då Filip och Fredrik ska prova på att vara fulla på jobbet. Ska verkligen bli intressant att se ...

Men som sagt, so long!
pussciao!

Kommentarer
Postat av: jenny

Hugo är tobias valp :D

2008-11-24 @ 15:37:29
URL: http://menjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0