Nej, nu är det dags ...

Att bege sig till duschen för min del, så man är ren och fräsch lagomt till då man ska börja åka hemåt. Har inte vågat äta nånting ännu, är alldeles, alldeles, alldeles för nervös för att våga (ni vet det där stora steget jag gjorde igår? That's why). Troligtvis sover han fortfarande, eftersom mobilen är avstängd (Jossan provade ringa han och den var av och då skickade hon ett sms åt han, och då hon får leveransrapport då har han ju fått smset. So clever). Så vi får se när han får det. Och hur han reagerar. Och sedan svaret jag får tillbaka. Om jag ens får något svar tillbaka, det återstår ju att se.

Just nu sitter jag och lyssnar på helsköna So what med Pink, en riktigt bra pepplåt. Trots att det är pepp i fel riktning, om man säger så, haha. Men det är en grym låt, I love it. Känns lite sådär härligt "skvallerbyttabingbong" utan att bli löjligt jobbig.

Men nu duschen och sen (kanske) att jag får i mig en liten matbit så jag inte tynar bort totalt.
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0