nej!

Nu har det hänt: Anna Bergendahl - min storfavorit - åkt ut ur Idol! Hur är detta möjligt? Hon var ju helt klart en utav dom bästa igår. Igår borde det stått mellan Johan och Alice. Jag gillar Alice, men tyvärr, igår tyckte jag inte alls att det höll. Fast om det nu hade stått mellan dom så tycker jag faktiskt att Johan borde rykt. Han har i på tok för många veckor varit ... Inte bra, så jag tycker det är verkligen synd att han får stanna kvar. Faktiskt. Anna gjorde ett makalöst framträdande på båda låtarna, så att det blev hon som fick åka - trots att hon lätt var en utav dom bästa igår - är fruktansvärt tråkigt.

Är fortfarande extremt lättad över att det inte var Javier Bardem som spelar Denny i Grey's Anatomy. Eller William (?) i PS. I love you, för den delen. Efter lite efterforskningar har jag insett att dom kanske inte är lika som jag kanske först tyckte. Men lite lika är dom faktiskt. Och om man slår ihop Javier Bardem och "Denny" (minns aldrig hans namn) ... aha, Jeffrey Dean Morgan, så var det ja! Ja, i vilket fall, om man slår ihop Bardem och Morgan så - vips! - så har man George Clooney. Typ.

Och nu vägrar tydligen bilduppladdaren att fungera, så tyvärr kan jag inte bevisa nånting. Nåja, another time, antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0