repet gick fint idag också!

Mötte Sara på Coop idag också, handlade lite fika osv till repet innan vi gick till skolan. Emilia var redan där, så vi småsurrade lite innan alla började droppa in. Körde igång nästan direkt med la bamba och fortsatte med programmet precis som det skulle vara. Efter det tog vi en fikapaus, idag stod lingongrova med skinka och hembakade bullar på menyn. Det var mycket trevligt, blev mycket skratt och snack om diverse filmer. Sen satt vi kvar ett tag och chillade innan vi körde alla låtar en gång till, den här gången med allt mellansnack som ska vara mellan alla låtar. Tror detta kan bli riktigt bra, är inte alls orolig.

Nu ska jag dammsuga mitt rum och sen ska jag gå och dö framför tvn, grey's anatomy, one tree hill och gossip girl på tvmenyn ikväll, det blir great. Sen ska jag lägga mig i sängen och dö (igen), känns som att jag behöver sova efter att ha varit i skolan varje dag den här veckan. Tragiskt. Men nåja, man känner sig ambitiös och bra såhär efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0