TIPS, någon?

Jag har hamnat i lite utav en ond cirkel. Jag har i grund och botten blandhy, typ. Eller snarare normal hy med torra partier som har en tendens att bli fet. Så, till en början är det ju ett rent helvete att hitta en hudkräm som funkar på både torr och fet hy, vilket inte är det lättaste. Använder Dramatically Different Moisturizer från Clinique, och även Pure A från Garnier. Men, inget verkar fungera, så jag går runt nu så här i vintertider med ömsom jättetorr hud, ömsom fet hud. Vad gör jag?! Har verkligen no clue vad jag ska göra, och som gymnasiestudent har man ju inte heller världens mest feta plånbok direkt, så alla tips på budgetkrämer som funkar tas emot med glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0