Trevlig kväll, JAO

Drog på hockey igår. Bra match, Luleå vann med 4-3. Ganska kass förstaperiod, men sen blev det bättre! Under andra perioden stod jag, Amanda och hennes kompis Amanda lite längre upp, precis bakom trumman. Då det blev mål blev det totalt kaos. Först bara skrek alla, sedan, sekunden efter, låg vi i en enda stor hög på läktaren. Helt galet, och helt sjukt kul! Efter matchen gick jag och Amanda till Kvantum och shoppade lite gott, köpte paprika, gurka och morötter att dippa, samt dipmix och gräddfil. Sen drog vi hit och bara chillade. Somnade rätt tidigt, inte så långt efter elva. Läste Twilight. Igen. Och nu sitter jag här och dippar paprika. Åh, det är verkligen gott, totalt underskattat! Jag tycker Fresh Island är godast, men smaken varierar ju från person till person. Nu ska jag läsa vidare på Twilight, tänkte jag.
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0