YES!

Äntligen klar med min filmrecension på No Country for old men. Känns ju helt great! Då kan man förflytta sig vidare i agendan; idrottsinlämning och grammatikprov på måndag. Sådär ja, då kan jag - nästan - bara ta det lugnt i helgen. Fast det vore ju ingen dum idé att börja smånosa på NKn, har ju prov i det på torsdag. Och kanske att börja på idrottsinlämningen, det känns som en fin idé. Och att plugga på engelskan. Åh, det tar ju aldrig slut. Är det meningen att man ska hinna äta, sova och, tja jag vet inte ... LEVA, mellan allt man har att göra i skolan just nu?! Helt sjukt. Nåja, nu ska jag ta och pallra mig bort, Sara och Andréas ville att jag skulle komma. Vart dom nu är. Men jag hittar dom säkert.

pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0