åhhhh, vill haaaa!

Som ni kanske minns fick ju livet på min älskade Samsungkamera ett plötsligt slut (rip), men nu har jag hittat en mer än värdig ersättare: Canon EOS 1000D

Det är, för er som inte vet, en systemkamera och ... Ja, vad mer ska jag säga? Den verkar då bra. Någon som innehar den kameran och kan säga nånting huruvida den är bra eller ej?

Sitter och försöker fördriva tiden så gott det går innan filmkunskapen, som börjar på ca 25 minuter. Jösses, vad sakta det går. Gillar inte fredagar. Eller, jag gillar fredagar bara för att det är sista dagen på skolveckan, men då är det ju det där jäkla fredags-schemat då ... Att börja 08.20 och sluta 16.55 på en fredag? Kul? Not so much.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0