Goddagens!

Inte meningen att låta som att jag passerat 70 för längesen. Faktiskt. Pratade till slut med Marcus igår, han ringde där före nio någon gång, överlycklig över hockeyresultatet (som gjorde att Skellefteå AIK tog sig upp i serieledningen). Sen pratade vi några gånger till under kvällen, sist var där strax före tolv. Vet inte om det bröts eller vad som hände, men jag var för lat för att ringa upp, och det var tydligen han också. Men det spelade inte så stor roll. Sen somnade jag och sov som ett litet barn. Men trots att jag hade planerat att sova lite längre så vaknade jag åtta och var jättepigg. Låg kvar i sängen och smsade med Sara, pratade i telefon med Amanda, som nu är på väg hit, och läste lite tidningar. Sen steg jag upp, tvättade ansiktet och smorde in det, så jag inte blir så torr och sen fixade jag håret och tog på mig mössan, i vanlig ordning. Nu kanske folk får för sig att "men åh, vilken tönt, som har mössa inomhus", men tro mig, hade ni sett mitt hår så hade ni velat att jag hade på mig mössan. I do it for you. Men det ska snart bli ändring på det, hade jag tänkt, ska nämligen färga håret idag. Måste köpa en färg nu då vi åker till stan och shoppar min reseoutfit, det här är ju katastrof, så här kan jag helt enkelt inte se ut.

Förstår inte riktigt vad det är för fel på mig, jag är alltid - alltid - hungrig, men jag har noll aptit. Samma sak igår. Var hungrig där före min lunch igår, men sen dess har jag inte varit hungrig. Åt dock "middag" runt 22.45 igår, men inte för att jag var speciellt hungrig egentligen, utan mest bara för att lugna ner alla och visa dom att jag faktiskt äter nånting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0