Grymt!

Åh, tv-kvällen man har att se fram emot är ju bara to die for ... Too bad att två program som jag vill se visas samtidigt. What to do? Usch, jag vet verkligen inte. Ska jag se Dom kallar oss artister med Håkan Hellström som fokus eller Desperate Housewives? Hej panikångest! Nåja, det blir nog great vilket som. Desperate går ju i repris, och jag kan nästan satsa pengar på att Håkan-programmet också gör det, ettan brukar vara duktiga på att visa repriser på sina program, det gillar vi! Allt jag vet är att kvällen mest troligt spenderas i soffan med min kära Ben & Jerry's som förhoppningsvis kan lindra min sore throat. Sen kanske man ringer ett samtal eller två under kvällens gång, men det kan inte hjälpas.

Och nu är det minsann bara 42 dagar kvar. 42! Helt sjukt. Åh, vad jag längtar. Och imorgon blir det stan med madre min för att - eventuellt - shoppa en reseoutfit. Hittade ju två godbitar på Vero Moda idag, så jag får se vad jag slår till på; den blommiga eller den gråa. Men, vilken det nu blir, jag lovar att bjuda på en bild imorgon på resultatet, låter det bra? Men nu ska jag ta och slänga ihop lite kvällsfika.

pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0