helgen

lång men rätt chill helg. På lördagen var jag "lektant" med lille Valter, ca 2 bast. Supersöt unge och go som attans! Sen krattade jag runt rönnen på baksidan innan jag gick ner och bakade bullar hos Jens och Therese, dom blev svingoa, jag är helnöjd med min insats. Sen käkade vi middag innan vi hade lite myspys med ost och kex medans vi såg på Stjärnor på is. Fruktansvärt tråkigt och meningslöst program, faktiskt, men i brist på annat funkar det väl. Sen gick jag och Anna hem där runt halv tio och då ringde Marcus så jag pratade med han en stund, sen kom Jossan hem och jag hängde lite med henne innan jag lade mig.

Igår var det också rätt lugnt, gjorde inte speciellt mycket. Var barnvakt åt Fabian som hade feber, så vi låg i hans säng och kollade på den otecknade Pettson och Findus och hade det mysigt. Sen var det ju den oh-so-härliga tv-kvällen; Grey's Anatomy, One tree hill, Gossip girl, Andra avenyn och Parlamentet. Wonderful.

Och nu är det dags för engelska,
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0