jaha, jag hade tydligen fel

Det var alltså inte Anna som hade åkt ut igår, utan ... Åh, nu minns jag inte vad hon hette. Den rödhåriga tjejen iallafall, vilket betyder att Anna alltså är kvar! Så jag tar tillbaka allt jag sade ... Som rör det alltså, höhö.

Fruktansvärt seg dag idag. Började med att gå ut och håva in plankton med klassen. Svinkallt och blåsigt. Plus att jag var den enda i min grupp som hade gummistövlar, så vem fick ta på sig besväret att gå ut i vattnet? Jo, jag. Dökallt. Fick typ lindrigare frostskador eller nåt. Sen gick vi in och kollade på svamlet i mikroskop. Det var inte lika hemskt som att kolla på skogkrypen. Efter NKn väntade jag på Kalle som skulle ha baslektion, för vi skulle äta lunch tillsammans. Efter det stannade jag kvar en stund till, då väntade jag på att Sara skulle ha gemu. Sen kom Sofia och frågade om jag ville följa med och kolla på ettorna som skulle framföra sina ESO eller ESV-projekt. Riktigt kul! Så tack ESMK08 för att vi - efter lite övertalning - fick kolla på er. Inte för att jag direkt väntar mig att någon ur klassen skulle kika in på min blogg, men bara för säkerhetsskull. Sen efter det gick jag och Sofia till stan och handlade på Coop innan jag gick till bussen och åkte hem. Hann bara hem innan Anna kom och då åkte vi nästan direkt till Rönnbäcks och käkade middag, svingott. Men nu ska jag ta och läsa och sen se Idol och Heroes.

Pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0