LOOOOV!

Åhåhåh, vad det är skönt med lov! Helt underbart. Har under denna dryga timme som jag haft lov hunnit:
- Äta middag
- Prata med Sara om lite allt möjligt
- Prata med Marcus i telefon
- Prata med Andréas i telefon
Och nu så gör jag ju det här. Kan ju dock inte påstå att jag känner mig vidare produktiv för den sakens skull, men det gör inte så mycket. Har å andra sidan bara haft lov i 55 minuter, och vem känner sig speciellt produktiv då man gått skola från 08.20 till 16.55 på en fredag? Ingen? Nej, det var väl det jag tänkte.

Om inte så jättelänge ska jag ta och gå till stan, strosa lite på Åhléns och vänta på Lillan innan bion. Ska ju, ifall jag inte nämnt det tidigare, och se High School Musical 3. Tragiskt, men sant. Fast then again, det är ju inte för min egen skull jag går, utan för att Lillan ville gå och inte hade någon att gå med. Så nog är man väl lite utav en vardagshjälte? Okej, not so much, men det är väl ändå tillåtet att känna sig som en vardagshjälte ibland, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0