nå hej

tog en liten runda till stan med mami och Amanda. Köpte ingenting, utan gick mest bara runt och kollade. Var på väg att köpa en kofta från Åhléns som jag tittat på i våras, men jag uteslutade det, kände mig för snål. Men det var ändå kul att bara gå runt på stan, trots att det var så jäkla kallt. Gick och fikade på Ekbergs med Amanda, skitmysigt. Satt där och pratade och hade det trevligt. Hittade en superfin ögonskuggekvartett på Åhléns också, från Lancôme, men jag kände mig inte så sugen på att betala 210 kr. Eller sugen var jag väl, men jag hade ändå inte råd. Tusan att det var så dyrt. Har letat efter en lila ögonskugga i rätt nyans, men den verkar aldrig dyka upp. Tills nu; och så kostar den skjortan. Fast jag har hört att deras ögonskuggor ska vara bra, någon som provat och kan bekräfta detta?

Nu ska jag ta och se lite one tree hill och sen är det väl middag.

Pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0