nåhej!

Idrotten var inställd idag, fast det gjorde inte så mycket då har jag gott om tid att göra både gemu och engelskaläxan. Börjar ju på sisådär 1,5 timme. Fast jag prioriterar nog gemuläxan, antagligen, eftersom den ska vara inne först.

Ikväll blir det nog - förhoppningsvis - en ganska lugn kväll, ska väl se cityakuten och eventuellt prata lite med Marcus, i vanlig ordning.

Imorgon blir det middag på Frasses, hehe, gott som tusan. Fast det går ju lite trögt med att få bort "knubbsälsvalkarna", men vafan, det löser sig. Tar väl kanske och gör några sit-ups ikväll. Fast alla som känner mig vet ju ungefär hur det brukar sluta. Att jag inte gör det alls, alltså. Men det känns bra att säga det, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0