nåhej

Var på bio igår med mina filmkunskapsfriends + Åsa. Vi såg No country for old men, riktigt bra film faktiskt! Blev positivt överraskad, hade väntat mig att den skulle vara sämre. Dock så var jag lite för sliten och trött för att hänga med hela tiden, men det gick bra ändå. Efteråt så kom Therese och barnen och hämtade mig, åkte hem och fikade, sen satt jag i rummet och pratade med mamma och Anna en stund innan vi gick och lade oss. Mamma sov över hos oss, fast hon hann åka innan jag vaknade imorse, men vi har pratats vid under dagen. Stannade hemma från skolan idag, av vissa anledningar som jag inte tänkt skriva här, det är alldeles för privat. Snart är det dags för middag, antar jag, och sen ska jag ta och sätta mig framför brasan med The Choice och kanske ringa Marcus. Lovade att göra det redan igår, men jag orkade inte, så jag gör det idag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0