onsdag

Var till luleå igår med några ur klassen + ett gäng andra tvåor. Träffade Agnes och Theresia och deras klass plus att jag såg några som jag gått i samma klass med på typ mellanstadiet. Helt sick. Käkade lunch på LTU där det också bjöds på "underhållning"; en manskör som sjöng ett - ETT - stycke på typ en minut från 1800-talet. Underhållning my ass. Men maten var god iallafall. Sen gick vi och såg två bajstråkiga föreläsningar - luleå fick ju alla roliga, fuskigt där va! - om en helmysko rullstol och en pytteliten miljöbil. Kuuul. Sen åkte vi buss in till stan, till Norrbottensteatern, och såg Romeo och Julia. Den var faktiskt bra, trots att det såg lite mörkt ut där i början. Sen begav vi oss tillbaka till Boden och jag tog bussen hem. Satt och pratade med Emilia om allt möjligt skit; beatboxing och Björn Gustafsson, bland annat. Käkade gomiddag - hemmalagad palt - då jag kom hem. Sen gick jag och dog i soffan en stund. Avslutade kvällen framför House innan jag gick och lade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0