ren njutning

Sitter och dricker BRAVOs tropiska juice och lyssnar på Håkan Hellström. Helt underbart, väcker härliga sommarminnen! Sommaren var verkligen helt otroligt grym, nog saknar man det lite allt. Men, nu är det bara 41 dagar tills jag får "sommar" igen, åh, så himla härligt det ska bli! Sola, bada och äta en massa god mat är något jag verkligen ser fram emot. Eller ja, kan ju inte påstå att jag annars äter äcklig mat, men okej god thaimat ser jag fram emot. Och sen att få en nice bränna sådär mitt i vintern suger ju inte direkt. Då har man ju finfärgen lagomt till man fyller 18, vilket ju inte suger.

Nu ska jag ta och ringa och se om Marcus är vaken,
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0