They call it stormy Monday?

Hehe, nu var jag allt lite vitsig. Eller nej, det var jag inte. Men det blåste ju utav bara helvete igårkväll, och det höll säkert i sig under natten också, men det har jag inte hört nånting av, då jag lyssnat på sweet music hela natten. Blev ju - givetvis - James Morrisons nya, utblandat med Anna Bergdahls audition (ja, den är så bra att jag har den på min mp3) och lite John Mayer. En helt underbar musikalisk grogg alltså, hehe. Annars gjorde jag inte så förfärligt mycket igår efter hemkomsten från Piteå; åt middag, tog en promenix med hunden, såg en massa tv (one tree hill, gossip girl och andra avenyn) och sen pratade jag en sväng med Marcus, sen skrev jag brev åt min pappa och pratade med Anna och sen gick jag och lade mig.

Nu är det inte alltför länge kvar innan jag slutar, bara engelska kvar. Måste hem och fixa lite i mitt rum, vet inte varför jag var så sjukt seg i morse, men jag hann inte bädda min säng till exempel. Men detta skall åtgärdas då jag kommer hem, det vill jag lova! Sen ska jag räkna lite matte, har prov på fredag.

Ikväll blir det att se Cityakuten med Jossan, och förmodligen ta en och annan snackis med både henne och Marcus. Vi får se hur det blir, helt enkelt.

Men nu ska jag kila, min lektion börjar snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0