underbar låt

If it's gonna be a rainy day
There's nothing we can do to make it change
We can pray for sunny weather
But that won't stop the rain
Feeling like you got no place to run
I can be your shelter 'til it's done
We can make this last forever
So please don't stop the rain


underbar dag, verkligen (noll ironi, helt seriöst). Började dagen med sovmorgon, steg upp kl 10, åt frukost, hjälpte Anna med datorn lite. Sen åkte Anna till jobbet och då käkade jag lunch. Sen fixade jag mig lite och drog till skolan. Har inte gjort så speciellt mycket sen jag kom hit, har mest bara hängt lite med Sofia och nu Sara. Snart är det dags för dagens första - och sista - lektion; matte.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0