Veckans andra fel

I bloggen för min del. Nagellacket hette "Spellbound black" inte ... Vad jag nu skrev tidigare. Så glöm det namnet, och lägg "Spellbound black" på minnet istället. Fast jag blev lite besviken. Det hade inte riktigt det där fräna skimret som det hade i flaskan, men det är fint ändå.

Snart åker jag! Åh, vad kul det ska bli! Har gjort lite småplaner med systern min. Eller ja, allt vi egentligen planerat är väl att gå på stan, men det blir nog trevligt. Har inte träffat henne på typ en månad, så det ska bli rätt kul ändå. Mindre kul blir det ju att åka buss i typ 1,5 timme. Men jag har iallafall min bok att läsa, håller på med Twilight, fast på svenska, Om jag kunde drömma heter den då. Grym bok, gillar den starkt! Lär ju läsa ut den i helgen, så då kan jag börja på min skriftliga bokrecension, wonderful. Jag vet inte riktigt varför, men jag tycker det är skitkul att skriva bokrecensioner. Speciellt på engelska. Men det kanske hänger ihop med mitt skrivintresse. Det låter ju väldigt logiskt, eller hur?

Men nu ska jag ta och måla lager 2 på mina naglar tänkte jag.

pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0