god morgon, god morgon.

Idag är det, som ni kanske redan vet, den 11e September, vilket har visat sig vara ett datum fyllt av många sorgliga händelser. Det som vi idag kanske mest förknippar med just detta datum är väl World Trade Center 2001 och Anna Lindh 2002. Det lär väl märkas av på ett eller annat sätt, framför allt i tidningar, radio och tv kanske.

nu ska jag snart ha sånglektion, och sen är det nk. Åh, jag känner mig inte als sugen på nk ... och det värsta är att kursen är obligatorisk. Typiskt också. Nåja, bara ett år kvar av kursen, nästan. Men sen slutar jag iallafall, det är rätt skönt. Ingen psykologi idag för läraren är borta. Fast jag funderar på att hoppa av kursen faktiskt, vet inte om jag orkar med den riktigt. Får se. Visserligen är det en jävligt bra kurs, men ändå. Får se hur jag gör.

Ikväll blir det väl att fika och kolla på idol med grannarna som vanligt. Men det är trevligt, trevligt. Karlstad var väl ingen stad som imponerade på mig särskilt mycket. Eller jo, två stycken var det. Två som spelade gitarr; Anna som totalgolvade juryn och kilen som körde "I'm yours", skitbra båda två! Hoppas dom kommer långt. Men Anna, åh ... Jag hade gåshud under hela hennes framträdande och jag grät efteråt. Sjukt duktig tjej. Och hon är bara sexton år. SEXTON. Hur bra kommer itne hon vara om typ 4-5 år? Hon krossar ju allt motstånd. Nej, nu ska jag ta och värma upp lite sen är det SÅNG för hela slanten. Eller ja, för mig åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0