hejsan hoppsan

Nu har äntligen våra infokonserter tagit fart, har börjat repa våran första låt; Waiting on the world to change med John Mayer. Skitbra låt, I love it. Han är ju så sjukt vidrigt grym. I nuläget är det jag och Ida V som kör låten, men det kanske blir någon ändring längre fram. Sara ska opereras om två veckor tror jag det var, så hon kommer ha sångförbud i en månad. Men det blir nog skitbra. Vi ska åka till Harads, Korpen och Fria Emilia. Men det ska bli skitkul, jag längtar!

Och nu har vi äntligen beställt mina glasögon! Längtar tills dom kommer, höhö. Skitsnygga är dom. Fast jag minns inte vad märket heter, så någon bild kan jag inte visa, tyvärr. Men då dom kommit ska jag på något sätt fixa en bild, jag lovar. Trots att jag inte har någon kamera.

Och gissa vad? Jag har köpt mina skor nu! Mina vita Converse, alltså. And I love them. Dösnygga. Håller på att gå in i dom för allt vad jag är värd, hoppas att jag hunnit gå in i dom lite innan hockeyn på lördag, men det är inget jag kan lova. Men det löser sig nog ändå. Men nu ska jag se heroes,

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0