ojoj

vad jag börjar slacka efter i bloggandet märker jag. Men, om datorerna på skolan hade varit lite mindre sega så hade jag faktiskt varit bättre, jag lovar. Men, då kan jag ju göra en liten update, dock en kort sådan för jag måste gå på typ fem min.
Men sedan jag skrev sist har jag hunnit börja med en hel drös nya kurser; scmu (sceniskt musikprojekt), scenisk gestaltning, psykologi och så har jag haft tvåans första sånglektion med min nya sånglärare, Anna. Det var nice. Sen var det insparksfest på fredagkväll, på gruvberget av alla ställen. Och för er som inte vet det så är gruvberget ett berg (duh) med en massa skog och en förbannat kringelkrokig väg, förstår inte ens hur dom som byggde vägen har tänkt. Försök att föreställa er att ni går nedför en backe, en visserligen inte så brant sådan lyckligtvis, i fyllan, det är KOLSVART ute och du ser inte ett smack. Not so fun, huh? Men, jag klarade mig, gott folk!
Sen lördag var jag hos agnes som fyllt år, käkade gomiddag och åt en massa jävla junk (=godis, chips osv)

men nu ska jag kila och se lillans bandyträning.
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0