onsdaaaaag

igår kom mina glasögon, woho! Trodde det skulle dröja ytterligare en vecka eftersom att Anna var in förra gången och betalade dom, men då fick jag ett sms från Synsam att dom var färdiga då jag satt på bussen på väg hem, så jag hoppade av bussen, knallade till skolan och hämtade plånboken där jag hade beställningskvittot som behövdes för att hämta ut dom innan jag gick till Synsam och fick dom fixade.

Och idag har vi gjort fetjobbiga hälsotest, hatar att göra dom. Eller, dom är inte speciellt jobbiga, mest bara förbannat tråkiga så då blir dom automatiskt jobbiga. Typ. Men jag klarade dom allihopa, stolta jag! Sen bytte jag om och gick tillbaka till skolan med Sara. Hade ingen teater idag, den utgick pga hälsotesterna, så vi kunde gå och äta lunch dirr, det var nice, för jag var döhungrig. Sen fick vi veta att ScMun också var inställd, då båda lärarna var sjuka, så vi flyttade upp svenskan och hade den direkt efter ensemblen så vi slapp något jobbigt hål. På ensemblen övade vi på Waiting on the world to change precis som förra veckan och nu idag började vi småspåna på Pride and Joy med Stevie Ray Vaughan, så nu blir det att repa fredag, söndag, tisdag och onsdag innan det är showtime om en vecka. Så det ska nog bli bra, försöker att lära mig Pride and Joy, men jag glömde mina noter i skolan, tusan också. Men det löser sig nog. Och snart äre maaaaat! Grillkorv med bröd, fan vad gorre. Och sen ikväll ska jag se Idol och sen Heroes och typ ta en liten pratstund med Jossie är det tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0