tisdag, still sick

tjohej på er alla! Sitter i datasalen och fördriver tiden, ska repa om cirkus 30 min. Det börjar dra ihop sig nu, imorgon är det dags. Pride and joy och Waiting on the world to change, som vanligt. Igår var det då alltså Idol. Någon som såg det?
Anna var förkrossande bra, som vanligt. Får gåshud varje gång, typ. Hennes audition tar fortfarande priset som fick mig att fälla några tårar. It was so good! Häromdagen (eller det kanske rent utav var idag?) fick jag en kommentar av Erika med frågan vad jag gör då jag är sjuk. Tja, det beror väl på exakt hur sjuk jag är. Om det bara är en liten förkylning brukar jag faktiskt gå till skolan ändå. Om jag har feber däremot då stannar jag hemma. Oftast ligger jag helt däckad i två dagar, sen den tredje brukar jag må bättre, då ser jag antingen en massa film eller så googlar man efter en massa snyggingar ;) Jake Gyllenhaal, Milo Ventimiglia etc är några yummie exempel. Nu tror jag det är dags att sjunga upp.

pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0