tjuuueeee

bajs vad jag hatar att ha hål. Och man, vad jag ångrar att jag satte min sånglektion på torsdag morgon då jag kunde haft den typ när som helst mellan 10 och 14. Jobbigt att vara trög ibland, eller hur? Fast å andra sidan visste jag inte att mitt i-val skulle ha typ sämsta tiden. Eller att jag skulle ha gemu på måndag och inte tisdag. Okej, men nog med en massa onödigt musiksnack.

Och för övrigt tror jag att min mens borde komma vilken dag som helst. (good to know, right?) för jag är hungrig jävlart 24/7 och jag har ett sötsug som aldrig verkar upphöra, och jag håller på att bli totalt galen. Måste ta mig ett snack med Therese idag, det här funkar ju för fasen inte. Något som innehåller socker måste jag ha i mig, och det är snart.

Åt typ nyss och nu är jag hungrig. Igen. Crap. Och jag har inte ens börjat min sista lektion. Som börjar på typ en timme och 40 min. Kuuuul. Verkligen

Nu ska jag försöka hitta någon att irritera medans jag väntar.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0